En akustisk sångquiz är en levande musiktävling med kluriga musikfrågor som engagerar och förutsätter ett bra lagarbete. Jag kommer till företagsfesten eller kickoffen eller den privata festen med min gitarr och en sångquiz som blir precis så spännande, interaktiv och kul som deltagarna vill.

2013-09-22

En riktig sångquizhelg!

Att göra en akustisk sångquiz tillsammans med härliga människor ger mig massor av god och sprittande energi. Denna helg blev det musiktävling både på fredags- och lördagskvällen i två olika sammanhang.
I fredags gjorde jag sångquizen som avslutning på en fin musikkväll i Skeppar Karls Salongs anda. Och så igår hade jag glädjen att få komma till det fantastiska kvinnliga affärsnätverket Business in Heart och göra sångquizen för ett gäng superpeppade tjejer. Gissa om stämningen var hög?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar